شصت و ششمین دوره نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دبیرکل تایوان دردیدار با شهنازی:ورزش همچون جاده ابریشم کشورها را به بهم متصل می کند

شصت و ششمین دوره نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دبیرکل تایوان دردیدار با شهنازی:ورزش همچون جاده ابریشم کشورها را به بهم متصل می کند
کوین کوآچن دبیر کل کمیته ملی المپیک تایوان در دیدار با شاهرخ شهنازی ورزش را همچون جاده ابریشمی دانست که کشورها را بهم متصل می کند و هر چه این جاده ورزشی دو طرفه باشد بهتر است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته المپیک کشورمان عصر روز گذشته میزبان کوین دبیر کل کمیته ملی المپیک تایوان بود.

وی ضمن اشاره به موفقیت تایوان در برخی رشته ها ابراز امیداوری کرد بتوان از تجارب این کشور استفاده کرد و به سفرهای ورزشی مسئولین دو کشور بتوان در جهت موفقیت ورزش یکدیگر درعرصه بین المللی حرکت کرد.

دبیر کل کمیته تایوان ضمن خوشحالی از سفر به ایران تصریح کرد:ایران کشوری است توانمند با قابلیت میزبانی در بسیاری از رشته های ورزشی و از مربیان و ورزشکاران خوبی برخوردار است تایوان هم در وزنه برداری، تنیس روی میز و تکواندو خیلی موفق بوده و می تواند در این زمینه همکاری خوبی با ایران در برگزاری اردو های مشترک و حضور در تورنمنت های همدیگر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:ورزش در دنیا همچون جاده ابریشم کشورها را به یکدیگر متصل می کند و هر چه این اتصال دو طرفه باشد سود بیشتری به مردم آنها می رسد.

۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.