شصت و ششمین نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دیدار رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با رئیس همتای OCA

شصت و ششمین نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دیدار رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با رئیس همتای OCA
در ادامه برگزاری جلسات تخصصی روسای کمیسیونهای کمیته ملی المپیک با همتاهای خود در شورای المپیک آسیا بعد از ظهرا امروز دکترفرزانه ترکان رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با "چگات سان" رئیس کمیته پزشکی شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الپیک؛در ابتدای این دیدار تخصصی دکترفرزانه ترکان ضمن خیر مقدم به رئیس کمیته پزشکی شورای الپیک آسیا ابراز امیدواری کرد تا ایران بتواند  ضمن بهره مندی از تجربیات دیگر کشورها گام بلندی در افزایش سلامت ورزشکاران و مبارزه با دوپیمنگ برداشته شود.
دکتر ترکان ادامه داد:یکی از اهداف ما استفاده از تجارب شورای المپیک آسیا در مبارزه با دوپینگ با توجه به نظارت بر 5 بازی رسمی در سطح قاره و همچنین آموزش پزشکان در افزایش سلامت ورزشکاران می باشد و امیدورایم در این زمینه بتوانیم تعامل مناسبی داشته باشیم.
در ادامه رئیس کمیته پزشکی شورای المپیک آسیا ضمن خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت :بدون تردید برگزاری چنین اجلاسهایی می تواند تبادلات و تعاملات دو کمیته را افزایش دهد.
وی ادامه داد:IOC در این سالهای با برگزاری دوره های متعدد سولیدارتی برای پزشکان و مرباین تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های ورزش کاران و افزایش سلامت آنها داشته است و با توجه به جایگاهی که ورزش ایران دارد از برگزاری دوره های سولیداریتی در ایارن حمیات های لازم را خواهیم داشت.
چگات سان خاطر نشان کرد:برای برگزاری کلاسهای متعدد جهت آموزش ورزشکاران از جمله تغذیه،دارویی،پزشکی و...آمادگی لازم داریم و بدون تردید تعامل دو کمیته می تواند نقش تعیین کننده ای در این باره داشته باشد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.