رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان با مدیر فنی شورای المپیک آسیا دیدار کرد

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان با مدیر فنی شورای المپیک آسیا دیدار کرد
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان به همراه رئیس فدراسیون اسکیت با حیدر فرمان مدیر فنی شورای المپیک آسیا دیدار و گفت و گو کرد .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این نشست که با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت با حیدر فرمان مدیر فنی شورای المپیک آسیا برگزار گردید در خصوص توسعه رشته اسکیت در ایران و آسیا تبادل نظر کردند .
در این نشست رئیس فدراسیون اسکیت با بیا ن گسترش  فعالیت های این رشته در ایران و آمادگی ورزش کاران برای حضور در رقابت های جدی تر آسیایی از حمایت های همیشگی مدیر فنی  شورای المپیک آسیا تشکر کردو ابراز امیدواری کرد که رشته اسکیت در اینده ای نزدیک بتواند در رقابت های معتبر تر چون بازیهای آسیایی و داخل داخل سالن حضور پیدا کند  .
در ادامه این نشست  رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز ضمن تشکر از مدیر فنی شورای المپیک آسیا ، خاطر نشان کرد که تمامی اهالی ورزش در این کشور به شما ارادت دارند و ما امیدواریم به واسطه نگاه مثبت شما به رشته اسکیت  شاهد اتفاقات خوبی باشیم .
حیدر فرمان مدیر فنی شورای المپیک آسیا نیز در این نشست فعالیت ها یایران را قابل تحسن دانست و افزود : در آینده ای نزدیک تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد .

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.