نشست مشترک دبیرکل کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی کوراش؛استقبال از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جهانی 2015 کوراش

نشست مشترک دبیرکل کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی کوراش؛استقبال از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جهانی 2015 کوراش
دبیرکل کمیته ملی المپیک ،نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش ایران با حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مدیر فنی شورای المپیک آسیا درخصوص راههای همکاریهای دو جانبه بحث و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و آرزوی اوقاتی خوب برای وی در مدت اقامتش در ایران ،در خصوص وضعیت کوراش در ایران و برنامه های آتی جهت پیشرفت هر چه بهتر این رشته صحبت کردند.

در این نشست مشترک که با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک،آرش میراسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش و رضا نصیرنژاد رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش و حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مدیر فنی شورای المپیک آسیا برگزار شد طرفین در خصوص راههای توسعه کوراش در ایران بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست رئیس فدراسیون جهانی کوراش با استقبال از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جهانی 2015 کوراش عنوان کرد : با توجه به سابقه خوب ایران در این رشته و پتانسیل های موجود در این رشته ما آماده همکاریهای لازم برای میزبانی ایران جهت مسابقات جهانی این رشته در سال 2015 می باشیم .

آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان پس از این استقبال ، خرم آباد شهر زادگاهش را برای میزبانی معرفی نمود و اظهار داشت : ما آماده ایم در صورت موافقت نهایی فدراسیون جهانی این مسابقات و کنگره جهانی کوراش  را به بهترین نحو برگزار نمائیم .

در پایان این دیدار دوستانه ، نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان یادبودی را به رسم یادگار به مناسبت روز تولد رئیس فدراسیون جهانی کوراش به وب تقدیم کرد .

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.