در محل ستاد بازی های آسیایی و المپیک برگزار شد؛نشست هماهنگی سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی داخل سالن ویتنام

در محل ستاد بازی های آسیایی و المپیک برگزار شد؛نشست هماهنگی سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی داخل سالن ویتنام
نشست هماهنگی سرپرستان اعزامی به سومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن ویتنام روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل ستاد بازی های آسیایی و المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک بر لزوم توجه کلیه سرپرستان اعزامی به ورزشکاران و مربیان در تمامی موارد اعم از شرکت در مسابقات، جلسات تمرین، وزن کشی و سایر موارد تاکید کرد.
وی همچنین در سخنان خود به دریافت کلیه اطلاعات و بروشورهای کمیته برگزاری به محض ورود و تماس با افراد کادر سرپرستی در صورت هر گونه جزئیات بیشتر اشاره کرد.
دکتر علیمرادی سرپرست گروه پزشکی که از دیگر حاضران این نشست بود، در خصوص اهم امور انجام شده برای ورزشکاران اعزامی گزارشی ارائه کرد.
وی همچنین از تیم هایی که هنوز نفرات خود را برای معاینات پزشکی به فدراسیون نفرستاده اند خواست که هر چه سریع تر اقدامات مربوطه را انجام دهند.
گفتنی است ؛در این نشست، از سوی سرپرستان هر یک از رشته های اعزامی به سومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن ویتنام سئوالاتی مطرح گردید که توسط افشارزاده پاسخ های لازم داده شد. 
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.