با اشاره به سفر یک روزه دبیر کل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی به تهران؛شهنازی :چشم انداز برگزاری بازیها در تاریخ جدید مورد توجه قرار گرفت

دبیر کل ستاد دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با اشاره به سفر یک روزه محمد صالح قذدر به تهران گفت : با توجه به تعویق بازیها چشم انداز برگزاری بازیها در تاریخ جدید مورد توجه قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مهندس شاهرخ شهنازی در گفت و گو با سایت خبری بازیها گفت : دبیر کل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در سفر یک روزه خود به تهران در جریان روند کارها و برنامه ها برای برگزاری رقابتها در فروردین ماه سال 89 قرار گرفت و در عین حال طرفین با تبادل نظر لازم ، نقطه نظرات خویش را در زمینه برگزاری مطلوب و شایسته بازیها در میان گذاشتند .
وی اضافه کرد : با توجه به بازدیدهای قبلی اعضای ISSF از امکانات و سالن های برگزاری رقابتها در سه شهر تهران ، مشهد و اصفهان بحثی در این زمینه مطرح نشد و تنها بنده دبیر کل فدراسیون همبستگی را در جریان آخرین وضعیت ایران برای میزبانی رقابتها قرار دادم . آقای قذدر تنها در این زمینه در رابطه با آنفولانزای نوع A سئوال کرد که به وی اطمینان دادم همه چیز از سوی وزارت بهداشت و درمان تحت کنترل است و نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد .
مهندس شهنازی در عین حال با اشاره به اینکه با توجه به تعویق زمان رقابت ها ، کار دعوت از کشورها دوباره از نو آغاز شده است ، گفت : از دو هفته پیش این کار مورد توجه قرار گرفته و کشورها نیز در حال ارسال فرم های اعلام آمادگی خویش هستند . برای مثال باید به الجزایر اشاره کنم که دیروز اعلام کرد با کاروانی بزرگ در دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد .
دبیر کل ستاد دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در پایان تصریح کرد : بی شک با راهبرد تازه مورد توجه قرار گرفته و اهتمام ویژه مسوولان ورزش و دولت خدمتگزار ، بازیهای همبستگی با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد و ستاد بازیها نیز در تلاش است با فراهم کردن زمینه حضور تمام کشورها و همفکری و تعامل نظر با صاحبان فکر و اندیشه ، زمینه های این مهم را فراهم آورد .

۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.