حسین اوجاقی: انگیزه ووشو کاران برای حضور در رقابت های جهانی عالی است

کاپیتان تیم ملی ووشوی کشورمان انگیزه نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی کانادا را عالی توصیف می کند و می گوید: انرژی و انگیزه بچه ها فوق العاده است و حفظ چنین شرایطی در کانادا می تواند عامل موفقیت باشد.
 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ حسین اوجاقی با اشاره به این موضوع اضافه کرد: تیم ملی نسبت به ادوار گذشته بسیار جوان شده و میانگین سنی تیم بین 21 تا 22 سال است و این روح جوانی ،انرژی و شادابی در تیم حکمفرما نموده است.
وی تصریح کرد: نسبت به رقابتهای جهانی 2007چین انگیزه و میل به پیروزی ووشوکاران بیشتر شده که این نشان از انسجام و همدلی است. اوجاقی در خصوص شرایط تمرینات و حضور خودش در کانادا به عنوان با تجربه ترین عضو تیم ملی ووشو گفت: کلیه نفرات تیم در شرایط خوبی به سر می برند، حجم تمرینات با توجه به نزدیکی مسابقات کم شده و در عوض به سرعت آن اضافه شده است، مصدومیت و آسیب دیدگی جدی وجود ندارد و امید وارم که بتوانیم این شرایط را در هنگام مسابقات هم حفظ نمائیم. وی افزود: خودم هم شرایط مساعدی دارم و برای کسب موفقیت به کانادا می روم و تلاش می کنم که تجربیات خود را در رقابتهای جهانی به کل تیم منتقل کنم.
کاپیتان تیم ملی ووشو در خصوص نتیجه گیری تیم در رقابتهای جهانی گفت : تمرین و اردوهای تمرینی نیمی از رسیدن به موفقیت است و نیم دیگر آن به شرایط مسابقه، حفظ انسجام تیمی و قرعه مناسب بستگی دارد و امید وارم که همه این عوامل دست به هم داده و باعث سربلندی ووشو ایران در کانادا شود
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.