رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان-روسیه؛خدابنده راهی دور بعد شد

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان-روسیه؛خدابنده راهی دور بعد شد
رقابتهای مرحله مقدماتی وزن 73+ کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حال برگزاری است و اکرم خدابنده به دلیل حاضر نشدن حریفش در اولین مبارزه، راهی مرحله بعد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابتهای اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان از صبح امروز (جمعه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است.
اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان، در اولین مبارزه خود در این رقابتها "دانسه جوزف" از جزایر ویرجین را پیش رو داشت که به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار در این مسابقه، خدابنده راهی دور بعد شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در ادامه باید با "نافیا" از ترکیه رقابت کند.

این تکواندوکار اهل کشور ترک، که در رده سنی نوجوانان، مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد؛ در چندماه حضورش در رده سنی بزرگسالان در تورنمنت های هلند، اوکراین و مولداوی قهرمان شده است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.