مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛کار دشوار روحانی و نصرآزادانی در روز سوم

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛کار دشوار روحانی و نصرآزادانی در روز سوم
مرحله مقدماتی دومین روز از رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان، ظهر امروز به پایان رسید و فردا (پنجشنبه) فاطمه روحانی اولین نماینده زنان و علیرضا نصرآزادانی سومین نماینده مردان ایران در این دوره از مسابقات بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، فردا (پنجشنبه) و در سومین روز این مسابقات، رقابتهای مرحله مقدماتی اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان پیگیری می شود.
فاطمه روحانی اولین نماینده بانوان ایران در این رقابتها، کاری دشوار پیش رو دارد و در نخستین گام باید با "مائتا جیلیک" از کرواسی رقابت کند. این تکواندوکار کم سن و سال کروات ها به تازگی به رده سنی بزرگسالان آمده و در کارنامه ورزشی‌اش مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در اختیار دارد.
تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار در یک رقابت سخت و حساس باید با "الین جانسون" از سوئد، نفر اول رنکینگ المپیک و جهان رقابت کند. تکواندوکار کشورمان در مسابقات جام پادشاهی هلند با این هوگوپوش مبارزه کرد که در راند طلایی نتیجه را به او واگذار کرد.

نماینده سوئد که یکی از بخت‌های عنوان قهرمانی این رقابتها است، در سال 2013 از کسب مدال جهانی بازماند اما در این دو سال اخیر همیشه یکپای فینال رقابتهای مهم بوده است و با کسب دو عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی در مسابقات گرندپریکس خود را به صدر رنکینگ المپیک و جهان رسانده است.
صربستان و مکزیک دیگر رقیبان، روحانی در دور سوم این مسابقات هستند.

اما علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران در روز سوم، در نخستین گام باید با "چارلی کروم ول" از غنا رقابت کند.
کاپیتان تیم ملی تکوندوی مردان کشورمان، در صورت پیروزی با یکی از نمایندگان سوئد، قبرس و مکزیک مبارزه خواهد کرد که البته به نظر می‌رسد از بین این 3 بازیکن نماینده مکزیک بیشترین شانس را برای پیروزی داشته باشد.
"رومان تورس واسکوییز" مکزیکی هم‌اکنون نفر سوم رنکینگ جهان است.



۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.