مسابقات تکواندوى قهرمانى جهان - روسیه؛برنز حجی‌زواره هم قطعی شد

مسابقات تکواندوى قهرمانى جهان - روسیه؛برنز حجی‌زواره هم قطعی شد
مرحله مقدماتی وزن 74- کیلوگرم رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان به پایان رسید و مسعود حجی زواره در چهارمین مبارزه خود در شیاپ چانگ روسیه نیز به برتری رسید و یا شکست قهرمان دوره قبل راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله مقدماتی رقابتهای اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ در دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک به پایان رسید و مسعود حجی زواره با 4 پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
تکواندوکار شایسته کشورمان در وزن 74- کیلوگرم در اولین مبارزه خود در این رقابتها به مصاف "چنوف زاکاریا" از الجزایر رفت و در یک مبارزه یکطرفه و در پایان راند دوم با نتیجه 13 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.
حجی‌زواره در ادامه با "تونی کانت" از کرواسی مبارزه کرد که با نتیجه 16 بر 7 برنده از شیاپ‌ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه یافت.
"رائول مارتینز گارسیا" از اسپانیا دیگر حریف نماینده ایران در این مسابقات بود که نماینده کشورمان توانست در 3 راند جذاب و دیدنی 7 بر 4 به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم شود.
حریف بعدی حجی‌زواره برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی، "یوریل اردیانو" از مکزیک (قهرمان جهان در سال 2013) بود که در پایان 3 راند رقابت یکطرفه، این غیورمرد کرمانشاهی کشورمان بود که توانست 14 بر 4 برنده شود و با شایستگی راهی مرحله نیمه نهایی شده و مدال برنز خود را قطعی کند.
حجی‌زواره برای رسیدن به فینال رقابتهای وزن 74- کیلوگرم، باید عصر فردا (پنجشنبه) با "البرت گائون" از روسیه، نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی مبارزه کند.
در آن سوی جدول نیز نمایندگان ازبکستان و پرتغال مسابقه می‌دهند.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.