رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان؛شکست تایلند برابر عاشورزاده/ یک‌قدم تا رسیدن به نیمه نهایی

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان؛شکست تایلند برابر عاشورزاده/ یک‌قدم تا رسیدن به نیمه نهایی
نخستین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) آغاز شده است و فرزان عاشورزاده در سومین دیدار خود نیز برابر تایلند به برتری رسید.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سرانجام ماراتن سخت، حساس، مهم و نفس‌گیر تکواندوکاران جهان آغاز شد و از ساعاتی پیش بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان، با پیگیری رقابتهای دو وزن ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۶- کیلوگرم زنان بر روی 5 شیاپ چانگ در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است.

فرزان عاشورزاده، اولین نماینده ایران که در این رقابتها در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود در اولین گام به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با رقابتی جذاب، دیدنی و یکطرفه با نتیجه 17-3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

فرزان در دومین مبارزه خود با نتیجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اکوادور را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت.

تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله چهارم، "نوتهاوی کلامپانگ" از تایلند را پیش رو داشت که در نهایت توانست با نتیجه 11 بر یک پیروز از شیاپ چانگ خارج شود.

فرزان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید با "کارلوس ناوارو" از مکزیک رقابت کند.

این تکواندوکار جوان مکزیکی همانند فرزان اولین سابقه حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند اما در این مدت نتایج خوبی را در تورنمنت‌های مختلف بدست آورده است. این بازیکن هم اکنون در رنکینگ 19 وزن دوم قرار دارد.

این دوره از مسابقات به مدت 7 روز و در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.