مهاجرشجاعی:بهترین های دوومیدانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

مهاجرشجاعی:بهترین های دوومیدانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند
مشاور اجرایی فدراسیون دوومیدانی می گوید بهترین های این رشته ورزشی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دومیدانی؛احسان مهاجر شجاعی اظهار داشت: اردوی تیم ملی در تهران آغاز شده و ورزشکاران تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه می دهند. طی همین چند روز تلاش کردیم شرایط خوبی را برای ورزشکاران ایجاد کنیم تا آنها به دور از دغدغه هایی که همیشه داشتند، به تمرینات خود در اردوی تیم ملی ادامه دهند.
وی افزود: تلاش فدراسیون دوومیدانی این است که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، از تمامی مدعیان حضور در تیم ملی رکورد گیری به عمل آورد و تنها به رکوردهای ثبت شده در مسابقات آغاز فصل اکتفا نشود. بر همین اساس تلاش داریم این رکوردگیری را در یکی از روزهای سی و یکم اردیبهشت ماه یا اول خردادماه برگزار کنیم.
مشاور اجرایی فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده، احتمالا رکوردگیری از ورزشکاران "دوها" و "پرش ها" در شهر رشت انجام می شود و  ورزشکاران "پرتابی" نیز در مجموعه آفتاب انقلاب رکوردگیری خواهند داشت.
 مهاجرشجاعی در خصوص اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز عنوان داشت: تا زمانی که رکوردگیری انجام نشود، نمی توان در خصوص نفرات نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کرد. تلاش آقای طباطبایی و تمام دست اندرکاران فدراسیون دوومیدانی این است که بهترین های این رشته ورزشی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شوند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.