هادی ساعی:جهانی ماراتن سختـی است

هادی ساعی:جهانی ماراتن سختـی است
جهانی یک ماراتن واقعی و سخت است، بازیکنان باید قدم به قدم جلو بروند و با آرامش، حواس جمع و با تدبیر رقابت کنند.

هادی ساعی، اسطوره تکواندو ایران و جهان برای اولین بار در "ادمونتون" 1999 روی شیاپ چانگ مسابقات کانادا حاضر شد و در همان نخستین گام در سن 19 سالگی برغم مصدومیت سخت و غیرقابل تحمل، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی تکیه زد و اولین طلای خود و تاریخ تکواندوی ایران در رقابتهای جهانی را ضرب کرد. هادی ساعی طی 5 دوره حضور در رقابتهای جهانی به 4 مدال رنگارنگ دست پیدا کرده که 2 تای آن طلا و مابقی یک نقره و یک برنز بوده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛قهرمان 2 دوره مسابقات المپیک از امیدواری‌ اش به هوگوپوشانی می گوید که می توانند در جام بیست و دوم خالق شگفتی باشند و به قول او در یک میدان بزرگ، نتیجه ای عالی کسب کنند:

* آقای ساعی چقدر از ترکیب تیم ایران در مسابقات جهانی شناخت دارید؟
- طی صحبتی که با کادرفنی داشتم، از تک تک بازیکنان راضی بودند. آنچه هم که من اطلاع دارم اکثر این نفرات جایگاه خوبی در رنکینگ دارند و از نظر فنی نیز خوب هستند.

* چرا همیشه مسابقات جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است؟
- رقابت‌های جهانی میدان بزرگی است. همه تکواندوکاران می آیند تا در این رویداد به موفقیت دست پیدا کنند. این دوره هم که شرایط خودش را دارد و 120 امتیاز برای رنکینگ المپیک دارد که خود به خود حساسیت و سطح این مسابقات را بالاتر می برد. به نظرم در این رقابت‌ها هرکسی که بهتر و باهــوشــتـر باشد و از فرصت‌ها استفاده کند، می تواند نتیجه بهتری را بدست آورد. مسابقات جهانی جای اشتباه نیست. بازیکنان ما هم در این مدت با کادرفنی که دارند، خوب تمرین کرده اند و همگی جزو بهترین‌ها هستند. اگر در 6 دقیقه مبارزه همه هوش و حواسشان را در شیاپ چانگ بگذارند، می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند. جهانی یک ماراتن واقعی و سخت است، بازیکنان باید قدم به قدم جلو بروند و با آرامش، حواس جمع و با تدبیر رقابت کنند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.