تیم ملی جودو راهی کویت شد

تیم ملی جودو راهی کویت شد
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا بامداد امروز تهران را به مقصد کویت محل برگزاری این مسابقات ترک کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، این دوره از مسابقات 23 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی القادسیه برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه اعلام شده سه شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 17 در محل هتل "کراون پلازا" جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات با حضور مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار می شود.
 
چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح جودوکاران اوزان 60- ، 66- و 73- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. مسابقات مقدماتی تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت و سپس مراسم افتتاحیه و در ادامه مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود.
 
پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه در دومین روز رقابتها جودوکاران اوزان 81- ، 90- ،100- و 100+ کیلوگرم رقابتهای خود را برگزار می کنند.جمعه در روز پایانی هم مسابقات تیم برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در هر دو بخش انفرادی و تیمی در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت.
 
تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب محمد محمدی بریمانلو (خراسان شمالی) در وزن 66- کیلوگرم، وحید بنا و مهدی فتحی پور (فارس) در وزن 73- کیلوگرم ، سعید ملایی (تهران) در وزن 81- کیلوگرم، امیر قاسمی نژاد (خراسان رضوی)، محمد جمالی (تهران) در وزن 90- کیلوگرم، جواد محجوب (خراسان رضوی) در وزن 100- کیلوگرم در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت.
 
مجید زارعیان به عنوان سرمربی، امین  شاطرزاده به عنوان مربی و احسان الله جابری به عنوان پزشک تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.