تیم ملی والیبال راهی فنلاند شد

تیم ملی والیبال راهی فنلاند شد
تیم ملی والیبال برای برگزاری چند دیدار دوستانه بامداد امروز یکشنبه تهران را به مقصد فنلاند ترک کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ آماده می کند، از ۱۵ فروردین تمرینات آماده سازی خود را در تهران آٰغاز کرد.
تیم ملی والیبال ایران امروز با ۱۷ بازیکن راهی فنلاند شد تا ادامه تمرینات آماده سازی خود را در این کشور پیگیری و سه مسابقه تدارکاتی نیز با تیم ملی فنلاند برگزار کند.
شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده، میکائیل تاجر، رضا عابدینی و محمد حسن صنوبر بازیکنان اعزامی به این اردوی برون مرزی هستند.
تیم ملی والیبال ایران بعد از کشور فنلاند عازم جمهوری چک می شود تا در مدت حضور در این کشور دو مسابقه تدارکاتی با ملی پوشان والیبال این کشور نیز برگزار کنند. وقتی تیم ملی در پراگ پایتخت جمهوری چک به سر می برد، محمد جواد معنوی نژاد و پوریا فیاضی که تیم ملی زیر ۲۳ سال را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند، از میانمار به این کشور می روند و تعداد بازیکنان تیم ایران به ۱۹ بازیکن در جمهوری چک خواهد رسید.
پس از پایان اردوی جمهوری چک چهار بازیکن به ایران بازخواهند گشت و تیم ملی به همراه ۱۵ بازیکن راهی آمریکا می شود تا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف قهرمان این رقابت ها بروند.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی، چورا، رحمان محمدی راد و گوسا (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور)، کارلو ساتی (مربی بدنساز) وعلیرضا پیشیاره (ماساژور) تیم ملی والیبال را در این سفر همراهی می کنند.
لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت ها با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.