با برگزاری مراسم آکادمی جایزه قایقرانی جهان؛کتایون اشرف موفق به دریافت جایزه پاروی طلائی در بخش توسعه و گسترش قایقرانی شد

با برگزاری مراسم آکادمی جایزه قایقرانی جهان؛کتایون اشرف موفق به دریافت جایزه پاروی طلائی در بخش توسعه و گسترش قایقرانی شد
کتایون اشرف مربی تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان موفق به دریافت جایزه پاروی طلائی در بخش توسعه و گسترش قایقرانی در مراسم آکادمی جایزه قایقرانی جهان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تالار طلائی شهر آگسبرگ آلمان عصر روز شبنه 19 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری مراسم آکادمی جایزه قایقرانی جهان و موفقیت یکی دیگر از بانوان پرتلاش ورزش ایران بود. این مراسم هر ساله با اهداء جوایز در 5 بخش برگزار می شود.
کتایون اشرف مربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم کشورمان در این مراسم به همراه شریسدا از کشور نپال مشترکا یکی از 3 کاندیدای نهایی دریفات جایزه در بخش توسعه و گسترش قایقرانی بودند. 2 رقیب دیگر ایشان در این بخش از کشورهای آلمان و انگلستان نیز در این مراسم حضور داشتند.
در این مراسم جایزه بخش توسعه و گسترش قایقرانی به کتایون اشرف و شریسیدا به پاس راه اندازی و پیگیری طرح توسعه و گسترش قایقرانی اسلالوم بانوان اهداء شد. این جایزه به کسانی اهداء می شود که تلاش بی وقفه در جهت توسعه و گسترش قایقرانی در 5 قاره داشته باشند.
در این مراسم رئیس کمیته های ورزش های المپیک کشور آلمان که بالاترین مقام ورزشی آلمان محسوب می شود، رئیس آکادمی جهانی قایقرانی، شهردار شهر آگسبرگ و مقامات قایقرانی کشورهای جهان حضور داشتند. از کشورمان نیز غلامرضا امینی رئیس و وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی کتایون اشرف را در این مراسم همراهی می کردند.
این اولین جایزه قایقرانی ایران در جشنواره ها و مجامع جهانی است که توسط یک بانوی پرتلاش از خانواده قایقرانی بدست آمده است.
فدراسیون قایقرانی این موفقیت را به جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همه ورزش دوستان و به خصوص بانوان کشورمان تبریک می گوید.

 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.