رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا - قطر؛رامین طاهری صاحب گردن آویز طلا شد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا - قطر؛رامین طاهری صاحب گردن آویز طلا شد
رامین طاهری در دیدار فینال وزن 71 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان در دوحه قطر با شکست حریف قرقیزستانی صاحب مدال طلا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز اول این رقابت ها و در وزن 71 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر کریشانکانت یاداو از هند را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عظمت دامبیروف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله رودینگ ژانگ از چین را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد و فینالیست شد. نماینده جوان کشورمان در دیدار فینال مقابل روسلان تساریف قهرمان آسیا در سال 2014 از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 به برتری دست یافت و قهرمان شد.

  در وزن 85 کیلوگرم داود عابدین زاده در دور نخست رام ویر رام ویر از هند را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر فی پنگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عابدین زاده در این مرحله در حالی که با نتیجه 6 بر 4 از حریف پیش بود با ضربه فنی مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان، قهرمان بازی های آسیایی 2014 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.عابدین زاده پس از این مسابقه به دلیل پارگی کشاله ران در بیمارستان بستری شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 59 کیلوگرم نیز محسن حاجی پور با شکست در دور اول مقابل حریف قزاق خود از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های پنج وزن دوم و پایانی امروز(یکشنبه) برگزار می شود.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.