سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: امیدوارم بازیکنان رو سفیدمان کنند

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: امیدوارم بازیکنان رو سفیدمان کنند
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: مبارزات تکواندو، غیرقابل پیش بینی است، اما امیدوارم بازیکنان بتوانند بهترین نتایج را در روسیه کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در رابطه با برگزاری اردوهای تیم ملی و شرکت در تورنمنت بین المللی هلند گفت: بازیکنان از لحاظ فنی و روحی و روانی ر شرایط خوبی قرار دارند. هوگوپوشان ایران با حضور در تورنمنت جام فجر و همچنین حضور در تورنمنت هلند با بهترین تکواندوکار جهانی مبارزه کردند و توانستند نتایج خوبی را هم از آن خود کنند.

این تورنمنت ها روحیه بازیکنان را بالا برد تا انگیزه‌شان برای مبارزه با بهترینهای جهان بیشتر شود.

وی افزود: ما اردو ها را از دی‌ماه آغاز کردیم و توانستنیم با برنامه ریزی مناسب در این زمان از لحاظ بدنسازی و روحی و روانی به شرایط خوبی برسیم. مبارزات تکواندو غیر قابل پیش بینی است و امیدوارم بازیکنان بتوانند بهترین نتایج را در روسیه کسب کنند.

مداح در رابطه با انتخابی برگزار شده و حضور 5 تکواندوکار از 8 وزن در رقابت های جهانی تصریح کرد: بازیکنان زیادی در طول سال و در مسابقات مختلف محک خورده‌اند. من در انتخابی اعلام کردم این دوره با گذشته متفاوت است. من عملکرد سالیانه را مدنظر قرار دادم و بعد بازیکن را برای تیم ملی انتخاب کردم. با توجه به شناختی که از حریفان خوب جهانی داشتیم، در اوزان اول، دوم و سوم نماینده قوی از ایران نداشتیم که بتواند عملکرد مناسبی در رقابتهای جهانی داشته باشد به همین دلیل قرار شد در 5 وزن به روسیه برویم.

سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص حضور هانیه اخلاقی و کیمیا علیزاده در ترکیب تیم ملی با توجه به تجربه نسبتا کمی که دارند، اظهار داشت: زمان انتخابی بازیکنانی که پیروز می شوند، حق حضور در تیم ملی را دارند. حتی اگر کم تجربه باشند و یا خارج از انتخابی عملکرد ضعیفی داشته باشند. در انتخابی ها عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه اهمیت بالایی دارد به همین دلیل برخی از بازیکنان با تجربه تیم ملی هم حذف شدند. کیمیا علیزاده تجربه کمی در رده سنی بزرگسالان دارد اما بازیکنی با آینده است چراکه شرایط فیزیکی مناسبی و انگیزه بالایی برای بهتر شدن دارد. کیمیا این موضوع را با کسب مدال طلای المپیک نوجوانان ثابت کرده است. این بازیکنان سرمایه های تیم ملی هستند و باید در این میدان ها کسب تجربه کنند. در اردوها بهترین ها را انتخاب کردیم. به هرحال بازیکنان با تجربه هم روزی از جایی شروع کرده اند و موفق شده اند. به نظرم هانیه اخلاقی نیز می تواند عملکرد خوب خود را در این رقابتها نشان دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی نتایج در رقابت ها کار بسیار دشواری است. من به همه بازیکنان امیدوار هستم چراکه برای زنگ تفریح شدن، به روسیه نمی رویم. امیدوارم بازیکنان؛ ما را روسفید کنند و با یاری خداوند بهترین نتایج و مدال ها را کسب کنیم.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.