نخستین تمرین تیم ملی تکواندو در روسیه؛ مقانلو: در سیستم جدید تکواندو دفاع کردن یعنی مرگ

نخستین تمرین تیم ملی تکواندو در روسیه؛ مقانلو: در سیستم جدید تکواندو دفاع کردن یعنی مرگ
اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندوی ایران صبح امروز به وقت محلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرین تیم ملی تکواندوی ایران در هوای بارانی و سرد شهر چیلیابینسک در سالن کوچک و قدیمی نزدیک هتل محل اقامت کاروان ایران برگزار شد.

بعد از این جلسه یک ساعت و نیمی، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان گفت:«بارها شاهد بوده‌ایم که همه ناامید بودند اما شما نتیجه را تغییر دادید. در این مسابقات هم باید با همین نگرش وارد شویم. هفت مسابقه برگزار می‌شود که همه آن‌ها مثل فینال است. باید در هر مسابقه به این فکر کنید که اگر ببازم، اوت می‌شوم. نباید به حریف اجازه فکر کردن بدهید. از پاها و حرکات بدن‌تان استفاده کنید. در سیستم جدید تکواندو، دفاع یعنی مرگ. کسی اجازه ندارد انرژی خود را برای مسابقه بعدی آماده کند. وظیفه پرکردن انرژی شما با ما است. در هر مسابقه همه انرژی خود را مصرف کنید.»

 اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندوی ایران با ذکر مقدس یا الله در حلقه اتحاد اعضای کاروان به پایان رسید. براساس تصمیم سرمربی تیم ملی، ملی‌پوشان ایران تا روز برگزاری مسابقات روزی دو جلسه تمرین خواهند کرد. پس از آغاز مسابقات هر تکواندوکار در دو روز منتهی به روز مسابقه، جمعا یک جلسه تمرین سبک انجام خواهد داد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.