جهت حضور در مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو؛جمع کاندیداهای ثبت نام شده به عدد 5 رسید

در حالی دو روز تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام حضور کاندیداهای در مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو باقی مانده که جمع کاندیداهای ثبت نام شده برای پست ریاست فدراسیون به عدد 5 رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛غلامر رضا کشتکار رئیس هیات تکواندو بوشهر، جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو تهران، حسین عباسی دبیر اسبق فدراسیون تکواندو، لقمان کشاورز پیشکسوت و مسعود لشگری با حضور در محل فدراسیون فرمهای ثبت نام کاندیداتوری ریاست فدراسیون را پر کرده و مدارک خود را نیز تحویل دادند .
بدین ترتیب تا امروز 5 نفر برای حضور در مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو ثبت نام کرده و با توجه به اینکه سید محمد پولادگر سرپرست فعلی فدراسیون امروز به کشور باز خواهد گشت به نظر می رسد وی فردا اقدام به ثبت نام برای حضور در این مجمع انتخابی خواهد کرد.
مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو 19 آذر ماه برگزار شده و هنوز مشخص نیست با توجه به سفر هادی ساعی به آلمان آیا وی نیز برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا خواهد شد یا خیر که در اینصورت احتمالا وی به تهران آمده و پس از پر کردن فرم ثبت نام در فرصتی دیگر راهی سرزمین ژرمن ها برای برگزاری کلاس آموزشی تکواندو خواهد شد.

۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.