با همکاری کمیته ملی المپیک برگزار می شود ؛اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

با همکاری کمیته ملی المپیک برگزار می شود ؛اولین  همایش ملی بازاریابی ورزشی
اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با همکاری کمیته ملی المپیک ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و تبادل اندیشه ها و یافته های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی ، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی 23 و 24 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

این همایش در محورهای مدیریت بازاریابی در ورزش ، تبلیغات و ورزش ،گردشگری و ورزش ، بازاریابی الکترونیک و ورزش ، رفتار مصرف کننده در ورزش ، کارآفرینی در ورزش ، تحقیقات بازاریابی در ورزش ، برند و ورزش ، رسانه و ورزش ،قتصاد و ورزش ،حامیان مالی و ورزش ،خصوصی سازی و ورزش با حضور اساتید برجسته تربیت بدنی ، اقتصادی و بازرگانی برای آشنایی بیشتر فعالان حوزه بازاریابی ورزشی  و دانشجویان  این رشته برگزار می گردد .

همایش دو روزه فوق همزمان در 7 کارگاه آموزشی  با عناوین :  تربیت مدیر بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ،اصول و فنون کاربردی اجرای تبلیغات از طریق ورزش ،راهنمای گام به گام جذب حامیان مادی و معنوی در ورزش ، راهنمای انجام تحقیقات در بازاریابی ورزشی ، راهنمای گام به گام برند سازی در ورزش،استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی در ارتباط با بازاریابی ورزشی و کارآفرینی در ورزش برگزار خواهد شد .

در کنار برگزاری این همایش علمی ، نمایشگاههای تجهیزات و اماکن ورزشی ،  کتاب ، تجهیزات پزشکی ورزشی و مطبوعات و رسانه های ورزشی در محل برگزاری همایش برای استفاده علاقمندان دایر می باشد .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sportmarkting.ir مراجعه نمایند .

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.