تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز تربیت بدنی؛به امید آنکه هر ایرانی روزی 20 دقیقه ورزش کند

تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز  تربیت بدنی؛به امید آنکه هر ایرانی روزی 20 دقیقه ورزش کند
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به مجموعه ورزش و آحاد جامعه تبریک گفتند.

در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی و بهرام افشارزاده آمده است :
امروز ورزش نه فقط یک تفریح یا برنامه ای برای پر کردن اوقات فراغت جوانان،بلکه یک نیاز اصلی برای تمامی جوامع بشری آنهم در رده های سنی مختلف محسوب شده بطوریکه در کنار رشد روز افزون صنعت در جهان شاهد آنیم که مسئولان دولتی هر کشور جهت مبارزه با پیامدهای ناشی از انفجار صنعت در جهان، تاکید بسیاری بر انجام ورزش در تمامی سطوح سنی و جنسی مردمان خود داشته و معتقدند با افتتاح هر یک مجموعه ورزشی، در یک زندان و یا بیمارستان بسته می شود. به همین منظور جدای از ابعاد قهرمانی ورزش، هزینه های بسیاری نیز در گسترش ورزش همگانی  می کنند تا بنوعی در جهت افزایش توجه مردم به ورزش گام بردارند.
بدون تردید یکی از اهداف والای دولت خدمتگزار طی سالهای اخیر رشد توامان در تمامی ابعاد اعم از صنعت ،اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی است تا در آینده نزدیک با افزایش اماکن ورزشی شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی باشیم. چرا که بدون شک هر ریال هزینه برای گسترش اماکن ورزشی و تربیت بدنی در بلند مدت باعث کاهش بسیاری از هزینه های سنگین در مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی، مشکلات روحی روانی ،بیماریهای جسمی و افزایش بیلان کاری یک ایرانی به هنگام کار در هر جایگاهی خواهد شد.
 لذا بار دیگر ضمن تبریک مجدد روز تربیت بدنی به مردم و مسئولان سازمان تربیت بدنی به این نکته اشاره می کنم که برای همه ما ایرانیان واجب است تا ورزش را بطور روزانه هر چند هم کوتاه سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا ضمن همگانی کردن ورزش در ابعاد اجتماعی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمی برای خود با موفقیت تیمهای ملی کشورمان به یک وحدت و غرور ملی در عرصه جهانی دست یابیم.
امروز شاهدیم که پرچم پر افتخار کشورمان با کار و تلاش شبانه روزی تمامی عوامل سازمان ، کمیته و فدراسیونها بارها در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز در آمده و خواهد آمد که برای دست یابی به این هدف بزرگ می بایست مردم بعنوان متولیان اصلی و بازوان اجرایی مجموعه ورزش دیده شوند.
قطعا با این نگاه است که دیگر اجازه نخواهیم داد به خاطر برخی کمبودها و مشکلات، حلاوت همگانی و بالطبع قهرمانی کردن ورزش در میهن عزیزمان برای ما تلخ شود.
باید از ورزش و تربیت بدنی ابزاری بسازیم برای سازندگی کشور خود در عرصه علمی ،فرهنگی، صنعتی و اجتماعی. به امید آنکه هر ایرانی روزی بیست دقیقه ورزش کند.   

۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.