سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان ؛ حضور 16 تیم خارجی قطعی تا این لحظه

سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان  ؛ حضور 16 تیم خارجی قطعی تا این لحظه
اسامی تیمهای خارجی و داخلی شرکت کننده در سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان اعلام شد

 

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛  مدیر ستاد تور دوچرخه سواری ایران  گفت : برای حضور در سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان حضور تیمهای ناویتاس ساتیلیس استرالیا ، سرچ تو ریته ین استرالیا ، تیم ملی گرجستان ، تیم ملی مغولستان ، ان اس سی مالزی ، آر تی اس سانتیک چین تایپه ،تورکو شکر ترکیه ، سی سی ان سایکلینگ لائوس ، ته رانگانو مالزی ، تیم ملی ازبکستان ، تیم ملی سوریه ، تیم ملی بحرین ، تیم ملی ارمنستان ، وینو فور ائور قزاقستان ، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین و ای سی سپارتا پراها جمهوری چک قطعی شده است و حضور چند تیم دیگر نیز امکان پذیر و در دست بررسی است.

مدیر ستاد تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان تصریح کرد : از ایران اسلامی نیز تیمهای پتروشیمی تبریز ، شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان ، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در تور حضور خواهند داشت.

وی یاد آور شد : به جهت اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان سطح (1-2) نیمه حرفه­ای برای تور ایران (آذربایجان) اختصاص یافته است و این موضوع به صورت جدی توسط اتحادیه بین­المللی دوچرخه­ سواری رصد خواهد شد و در این ارتباط نیز سخت­گیرترین نمایندگان خود را برای بررسی کمیت و کیفیت برنامه­ های تورایران(آذربایجان) معرفی نموده و نیاز است این دوره از تور هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی در سطح شایسته و قابل قبولی برای فدراسیون جهانی دوچرخه ­سواری برگزار شود.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان از 7 خرداد الی 12 خرداد در مسیر استانهای آذربایجانشرقی ، اردبیل و آذربایجانغربی برگزار خواهد شد.

روز 7 خرداد رکابزنان مسیر تبریز به مشکین شهر را رکاب خواهند زد در ادامه مرحله دوم تور در مسیر سرعین به تبریز برگزار خواهد شد.

مرحله سوم در مسیر تبریز به ارومیه و تور سی ام وارد استان آذربایجانغربی خواهد شد و در مرحله چهارم رکابزن مسیر ارومیه به شبستر را طی خواهند کرد.

در مرحله پنجم کاروان تور از شبستر به جلفا ترانسفر میشوند و رکابزنان مسیر جلفا به کلیبر ( منطقه آینالو ) را رکاب می زنند و به تبریز ترانسفر شده و به تبریز باز میگردند و در مرحله نهایی و ششم در داخل شهر تبریز روز 12 خرداد برگزار خواهد شد.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.