وینکوف:لیست نهایی تیم ملی بعد از اردوی دوم اعلام می شود

وینکوف:لیست نهایی تیم ملی بعد از اردوی دوم اعلام می شود
سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس کشورمان گفت:باید نحوه مبارزه بوکسورهایی که در انتخابی تیم ملی غایب بودند را هم از نزدیک ببینم تا لیست نهایی تیم ملی بوکس برای مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ولادیمیر وینکوف اظهار داشت:مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس را از نزدیک تماشا کردم و معتقدم بوکسورهای ایرانی در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی ضمن بیان این مطلب که دوست داشتم عملکرد تمام بوکسورهای ایران را از نزدیک تماشا کنم گفت:چند تن از مشتزنان با سابقه و بزرگ ایران بنا به دلایلی در این مسابقات حضور نداشتند. روشن است که نمی توانم بدون شناخت از آنها لیست نهایی تیم ملی را اعلام کنم به همین خاطر در نظر دارم تا در دور دوم اردوی تیم ملی که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود لیست نهایی تیم ملی بوکس را اعلام کنم.

وینکوف در خصوص برگزاری اردو در مناطق مرتفع اعلام کرد:به دلیل کمبود اکسیژن در مناطق مرتفع فشار روی بدن بوکسورها دوبرابر خواهد بود.این نوع تمرین مدتهاست که در کشورهای صاحب سبک بوکس انجام می شود و امیدوارم این کار در ایران هم جواب دهد.

وی با بیان این مطلب که نخستین لیست اردونشینان تیم ملی بزودی اعلام می شود گفت:نخستین اردو آماده سازی تیم ملی را در یکی از شهرستان های مرتفع کشور برگزار می کنیم تا بوکسورها از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار گیرند و پس از آن در دومین اردو که پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهیم کرد،با انجام کارهای تاکتیکی و بررسی عملکرد اردونشینان، لیست نهایی تیم ملی بوکس ایران اعلام می شود.

سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس بیان داشت:پیش از این در المپیک های پکن و لندن به عنوان مربی در تیم ملی اوکراین حضور داشتم و به خوبی میدانم که برای آمادگی یک بوکسور در بازی های بزرگی مانند المپیک چه نوع تمریناتی لازم است.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.