بعد از پیگیریهای مستمرکمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه؛دیپلم جهانی "بازی منصفانه" به سعید عبد ولی اهدا میشود

بعد از پیگیریهای مستمرکمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه؛دیپلم جهانی "بازی منصفانه" به سعید عبد ولی اهدا میشود
شورای بین المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم بازی سعید عبد ولی و نماینده کره ای در بازهای آسیایی اینچئون،دیپلم جهانی بازی منصفانه را به سعید عبد ولی نماینده شایسته کشورمان تقدیم می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از حق کشی  محرز داوران در مسابقه  سعید عبد ولی با حریف کره ای در بازیهای آسیایی اینچئون که در نهایت منجر به باخت نماینده کشورمان و عدم دستیابی وی به مدال طلا گردید کمیته ملی المپیک طی نامه ای به شورای بین اللمللی بازیهای منصفانه (INTERNATIONAL COMMITTEE FOR FAIRPLAY) خواستار بررسی این موضوع گردید.

 این شورا بعد از بازبینی فیلم این مبارزه و بررسی رای داوران با توجه به این که سعید عبد ولی به رغم ناداواری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازیهای ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی نمود از وی تشکر و نماینده کشورمان را شایسته دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دانست.

 به همین منظور شورای بازیهای های منصفانه در تاریخ 15 مهر ماه سالجاری در باکوی آذربایجان از سعید عبد ولی نماینده شایسته کشورمان برای دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دعوت بعمل آورد.

 شورای بین المللی بازی منصفانه همه ساله با بررسی رقابتها و رویدادهای متعدد ورزشی ، ورزشکارانی را که به روح ورزش و المپیزم احترام گذاشته و تصویری زیبا و جذاب از روح پهلوانی و برادری در ورزش به جا می گذارند دیپلم جهانی و  جوایزی ویژه اعطا می کند.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.