مسابقات قهرمانی آسیا ؛ اسکواش بازان ایرانی با دو پیروزی مسابقات را آغاز کردند

مسابقات قهرمانی آسیا ؛ اسکواش بازان ایرانی با دو پیروزی مسابقات را آغاز کردند
تیم ملی اسکواش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کویت با دو پیروزی در روز اول این رقابت ها به مصاف حریفان آسیایی اش رفت .

به گزارش  روابط  عمومی کمیته ملی المپیک  به نقل از سایت فدراسیون اسکواش،  روز نخست مسابقات اسکواش قهرمانی اسیا در کویت در حالی برگزار شد که ایران در این روز دو پیروزی توسط سوگل ثمودی و محمد وضا صادق پور بدست اورد.

 

محمد رضا صادقپور نفر نخستی بود که برای تیم کشورمان به میدان رفت و در دیدار نخست خود برابر حریفی از فلسطین در حالی به پیروزی رسید ، صادقپور در مرحله بعد مقابل فرهان زمان از اسکواش بازان صاحب نام اسیا شکست خورد.

نوید ملک ثابت در بازی نخست خود به مصاف حریفی از عراق رفت و محمد حسین سنایی کاپیتان تیم ملی نیز با اسکواش باز کره جنوبی پیکار کرد که هر دو ورزشکار کشورمان این بازی های بسیار نزدیک را سه بر ٢ به حریفان خود واگذار کردند.

محمد حسین جعفری نیز با همین نتیجه به سریلانکا باخت.

در دیگر مسابقه امروز ملی پوشان کشورمان سوگل ثمودی در نخستین بازی خود با حریفی از ماکائو حریفش را مقهور حرکات ماهرانه اش کرد.

ثمودی بازیکن زیر ١٩ سال ایران است و با کسب اجازه ورود به انتخابی بزرگسالان توانست به همراه تابا تقوی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام شود. همزمان با این رقابت تابا تقوی در رویارویی با حریفی از کره جنوبی بازی را واگذار کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.