عیادت رئیس کمیته ملی المپیک از معزی پور پیشکسوت کشتی در بیمارستان کسری

عیادت رئیس کمیته ملی المپیک از معزی پور پیشکسوت کشتی در بیمارستان کسری
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در بیمارستان کسری با محمود معزی پور پیشکسوت کشتی کشور و سر مربی اسبق تیم ملی کشتی آزادعیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،محمود معزی پور ملی پوش و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشور که در بازیهای المپیک 2008پکن هدایت تیم ملی کشورمان را نیز بر عهده داشت به دلیل بیماری معده در بخش آی سی یو بیمارستان کسری بستری شده و تحت معالجه قرار دارد.
به همین منظور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ساعت 8 صبح امروز ضمن حضور در بیمارستان کسری و عیادت از پیشکسوت کشتی کشورمان برای وی آرزوی سلامتی کرده و ابراز امیدواری کرد تا با تلاشهای پزشکان به بهبودی کامل دست یابد.
هاشمی در عیادت از معزی پور گفت:وظیفه ماست در چنین مواقعی در کنار زحمتکشان ورزش کشور باشیم و کمیته ملی المپیک برای سلامتی پیشکسوت کشتی کشور هر چه در توان داشته باشد ولازم بداند انجام خواهد داد.
در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن گفتگو با پزشکان بخش آی سی یو پیگیر روند درمانی معزی پورشد که پزشکان زحمتکش بیمارستان اعلام کردند پیشکسوت کشتی کشورمان روند بهبودی خود را طی کرده و هر چه زودتر به بهبودی کامل دست خواهد یافت.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.