در نشست چهار ساعته شورای فنی تیم های ملی؛کیومرث هاشمی: کشتی مورد حمایت ویژه کمیته ملی المپیک است

در نشست چهار ساعته شورای فنی تیم های ملی؛کیومرث هاشمی: کشتی مورد حمایت ویژه کمیته ملی المپیک است
کیومرث هاشمی در نشست 4 ساعته اعضای شورای فنی تیم های ملی با تأکید بر جایگاه ویژه کشتی بعنوان ورزش ملی کشور از حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از این رشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیروز و به مدت چهار ساعت مهمان ویژه جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بود و ضمن در جریان قرار گرفتن مسائل فنی تیم های ملی در آستانه رقابت های بزرگسالان آسیا پای دغدغه ها و درد و دل های پیشکسوتان کشتی نشست.
مهندس هاشمی در این نشست با اشاره به اینکه کشتی بعنوان پر افتخار ترین رشته ورزشی ایران در رقابت های المپیک باید مورد حمایت ویژه متولیان ورزش کشور قرار گیرد اظهار داشت: دغدغه های کشتی گیران و متولیان ورزش ملی کشور در سال کسب سهمیه المپیک و در فاصله کوتاه تا المپیک 2016 برزیل به جاست و از این رشته باید حمایت شود.
وی خاطرنشان کرد: مسلما کمیته ملی المپیک با برنامه ریزی صورت گرفته رشته های مختلف را با توجه به شانس مدال آوری آن مورد حمایت قرار می دهد و تلاش می کنیم در حد توان از ورزشکاران پر امید قبل از مسابقات و پس از کسب سهمیه نیز قدردانی کنیم.
هاشمی در پایان گفت: حضور در جمع بزرگان کشتی فرصت مغتنمی بود تا از نظرات ارزشمند آن ها بهره مند شده و مسائل را در دستور کار قرار دهیم.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.