دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین
دومین دوره از اردوهای آمادگی مسابقات آزاد قهرمانی آسیــا و اقیانوسیه از فـــردا با حضور 9 ملــی پوش تیم وزنه برداری آغاز می شود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، امیر جعفری(البرز)، نادر مرادی،سیدحامد صلحیپور، علی صادقزاده (تهران)، مجید فرزین(اردبیل)، سامان رضی (گیلان)، علی اکبر غریبشی (فارس)، احمد امینزاده(خوزستان)، سیامند رحمان(آذربایجان غربی)، وزنه برداران مدعو به دومین دوره تمرینات هستند که از امروز، 6 اردیبهشت وارد کمپ تیم های ملی خواهند شد.

 

تمرینات این مرحله زیرنظر غلامرضا آسترکی، مربی تیم ملی انجام می شود و حجت الاسلام والمسلمین علی نوری سلطان نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ورزشکاران حضور دارد.

 

دومین دوره تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین از 7 تا 28 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاخواهد بود.

 

رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 4 تا 8 مرداد ماه به میزبانی کشور قزاقستان و با حضور 120 وزنه بردار از 25 کشور جهان برگزار می شود و به دلیل امکان کسب سهمیه های مستقیم پارالمپیک ریو 2016، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.