"ژانگ یو جیه" سرمربی تیم وشووی بانوان ایران شد

"ژانگ یو جیه" سرمربی تیم وشووی بانوان ایران شد
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2005 و قهرمان جام جهانی 2006 به عنوان سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان ایران در بخش ساندای جوانان و بزرگسالان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ با مذاکرات فدراسیون ووشوی ایران با انجمن ووشوی چین، چند مربی از سوی چینی ها معرفی شده که پس از بررسی های لازم، خانم "ژانگ یو جیه" به عنوان سرمربی تیم بانوان ایران معرفی شد.

وی علاوه بر قهرمانی جهان و جام جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را برعهده داشته و قهرمانان زیادی را معرفی کرده است.

قرار است این مربی هدایت تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان ایران را برای حضور در مسابقات آسیایی چین و جهانی اندونزی برعهده داشته باشد.

براین اساس وی بامداد جامعه هفته جاری وارد تهران خواهد شد و قراردادش تا پایان مسابقات جهانی بزرگسالان که آبان ماه در اندونزی برگزار می شود، خواهد بود.

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه سال جاری در چین و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

پیش از این خانم پانگ یان از چین به مدت هفت سال هدایت تیم های جوانان و بزرگسالان زنان ایران را برعهده داشت و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت اما پس از بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و برای ادامه تحصیل به چین بازگشت.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.