ملی پوشان شمشیربازی به مسابقات جام جهانی کلاس A اعزام می شوند

ملی پوشان شمشیربازی به مسابقات جام جهانی کلاس A اعزام می شوند
فدراسیون شمشیربازی اعزام تیم های ملی این رشته در هر سه اسلحه فلوره، اپه و سابر مردان به مسابقات جام جهانی کلاس A را در برنامه دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، سه کشور روسیه، فرانسه و اسپانیا به طور همزمان میزبان مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ هستند که به ترتیب در سه اسلحه فلوره، فرانسه و اسپانیا برگزار می شود. طبق برنامه قرار است تیم های ملی ایران هم در این رویدادها شرکت کنند. به همین منظور ملی پوشان شمشیربازی از چندی پیش اردوهای آماده سازی خود را زیر نظر مربیان مربوطه آغاز کرده اند.

ملی پوشان اسلحه فلوره به روسیه می روند

علیرضا ادهمی، شروین طلوعی و شهاب شمس تبریزی شمشیربازانی هستند که در اردوی تیم ملی اسلحه فلوره حضور دارند. این ملی پوشان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر احمد اکبری و برای شرکت در مسابقات جام جهانی کلاس آ روسیه دنبال می کنند.

این رقابت ها طی روزهای 11 تا 13 اردیبهشت ماه در سنپترزبورگ برگزار می شود.

اردوی مشترک ملی پوشان اسلحه اپه با فرانسوی ها

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه هم قرار است در مسابقات جام جهانی کلاس آ شرکت کنند. رقابت های این اسلحه طی روزهای 11 تا 13 اردیبهشت ماه به میزبانی فرانسه و در پاریس برگزار می شود.

به همین منظور تیم ملی اسلحه اپه با ترکیب طاهر عاشوری، امیر خلفی فرد، محمد اسماعیلی و حسین جعفری و زیر نظر سیامک فیض عسگری در حال پیگیری اردوهای آماده سازی است.

ملی پوشان اسلحه اپه پیش از شرکت در مسابقات جام جهانی کلاس آ فرانسه به مدت پنج روز با ملی پوشان کشور میزبان که قهرمانی جهان در سال 2014 را در اختیار دارند، اردوی مشترکی خواهند داشت.

اسپانیا میزبان ملی پوشان اسلحه سابر

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، سیدعلی اسماعیل زاده، محمد رهبری، فرزاد باهرارسباران و محمد فتوحی نیز به عنوان اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در اردوی آماده سازی به سر می برند. این تیم که پیمان فخری هدایت آن را بر عهده دارد، قرار است در مسابقات جام جهانی کلاس آ اسپانیا شرکت کند. این رقابت ها در مادرید برگزار می شود.
مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ در هر سه اسلحه در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.