رئیس انجمن تنیس روی میز معلولان کشور: برای موفقیت در مسابقات اردنبهترین‌ها را برگزیده‌ایم

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان در خصوص رویدادهای برون مرزی پیش‌رو اظهار داشت: ملی پوشان تنیس‌روی‌میز جانباز و معلول کشورمان از فروردین ماه سال جاری به طور جدی تلاش خود را برای حضور در دو رویداد ورزش آغاز کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهدی آرمندنیا افزود: رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه به میزبانی اردن و با حضور 11 کشور از سی مهر تا هشتم آبان برگزار می‌گردد و 3 ملی‌پوش تنیس در کلاس‌های دو و شش به این بازی‌ها اعزام خواهند شد.
                  
وی ادامه داد: 4 عضو تیم ملی تنیس روی میز - در کلاس‌های یک و پنج – که از 24 مهرماه در اردوی آمادگی حاضر شده‌اند، تمرینات خود را جهت شرکت در رقا‌بت‌های جهانی آیواز هندوستان دنبال می‌کنند.
آرمندنیا گفت: تاکنون 6 مرحله اردوی آمادگی برگزار شده که در طول این اردوها ما با دقت سطح بازیکنان را از لحظ فنی، شرایط فیزیکی و روحی مورد بررسی و نظارت قرار داده‌ایم و سعی کرده‌ایم که بهترین‌ ورزشکاران موجود در کلاس‌های ورزشی را جهت اعزام انتخاب کنیم.
مهدی آرمندنیا خاطرنشان کرد: اردوی تنیس بازان اعزامی به رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه‌ی اردن تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد اما بازیکنان اعزامی به مسابقات جهانی آیواز با توجه به اینکه بازی ها دوم تا یازدهم آذرماه برگزار می‌شود هنوز یک مرحله اردوی آمادگی در پیش دارند.
وی در پایان گفت: علی‌رغم برخی کمبوهای موجود با همه‌ی توان در رقابت های پیش رو حاضر می‌شویم و قطعاً در هر دو رویداد ( مسابقات تنیس روی میز آسیا- اقیانوسیه و مسابقات آیواز) مدال‌آور خواهیم بود.

۲۷ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.