مربی تیم ملی بیس بال:نایب قهرمانی غرب آسیا نشاندهنده حرکت روبه جلو در بیس بال است

مربی تیم ملی بیس بال:نایب قهرمانی غرب آسیا نشاندهنده حرکت روبه جلو در بیس بال است
مربی تیم ملی بیس بال کشورمان گفت: نایب قهرمانی ایران در مسابقات غرب آسیا نشان دهنده حرکت روبه جلو و پیشرفت در بیس بال است.



 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛"پیام شوکت صدری" با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه انجمن بیس بال با مدیریت جدید روند روبه رشدی را برای این رشته ترسیم کرده و شاهد پیشرفت مشهود بیس بال در سطح کشور هستیم.
وی افزود: موفقیت در مسابقات غرب آسیا را باید به فال نیک بگیریم و اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئنا به جایگاه بهتری در سطح آسیا خواهیم رسید.
صدری که مسئولیت کمیته بیس بال جزیره کیش را نیز عهده دار است در خصوص شرایط این رشته در کیش گفت: جزیره کیش نزدیک به 18 ماه است که در رشته های بیس بال و سافت بال فعالیت می کند و سال گذشته هم در رقابت های کشوری آقایان و بانوان حضوری فعال داشتیم و در این رقابت ها تجربه بسیاری کسب کردیم.
وی اضافه کرد: امسال از رده سنی 5 تا 14 سال سرمایه گذاری کرده ایم و حتی تیم های تی بال و نوجوانان را تشکیل دادیم و درحال حاضر چهار تیم در رشته های تی بال، بیس بال و سافت بال در جزیره کیش مهیا نموده ایم.

 

۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.