افشارزاده:جهانی کره مهمترین رویداد پیش روی وزنه برداری است/ باید بیشترین امتیاز را برای کسب سهمیه المپیک بدست آوریم

افشارزاده:جهانی کره مهمترین رویداد پیش روی وزنه برداری است/ باید بیشترین امتیاز را برای کسب سهمیه المپیک بدست آوریم
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: وزنه برداری سال سخت و پرکاری را آغاز کرده که مسابقات جهانی بزرگسالان در کره مهمترین هدف و رویداد پیش روی پولادمردان می باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بهرام افشارزاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: طی دو ماه آینده 3 میدان بزرگ آسیایی بزرگسالان در قزاقستان، جهانی نوجوانان در تایلند و جهانی جوانان در رومانی را پیش رو داریم که خوشبختانه برای هر 3 میدان برنامه ریزی و پشتیبانی خوبی بعمل آمده است.
وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی از دی ماه سال گذشته استارت برنامه های آماده سازی برای بالا بردن توان روحی و بدنی اردونشینان هر سه رده سنی را آغاز کرده و در حال حاضر هر سه تیم اعزامی به شرایط خوبی از آمادگی دست یافته اند.
افشارزاده با اعلام این خبر که بزرگسالان جمعه هفته جاری راهی قزاقستان خواهند شد گفت: ما آبان ماه سالجاری مسابقات جهانی بزرگسالان در کره را پیش رو داریم که حساس ترین و پر اهمیت ترین رویداد سال جاری به حساب می آید. طبق تصمیم فدراسیون جهانی سهمیه المپیک 2012 لندن در 3 میدان جهانی ماقبل المپیک و با امتیازی که تیم ها بدست می آورند محاسبه و مشخص می شود و به همین دلیل نیز تمام نیرو و توانمان را روی موفقیت در این مسابقه خواهیم گذاشت.
وی یادآور شد: در آسیایی قزاقستان به دنبال مدال و عنوان نیستیم و با هماهنگی کادر فنی قصد داریم چند چهره جدید و به دور از مسابقات را برای موفقیت در کره محک بزنیم. قزاقستان بهترین و آخرین محک اردونشینان بزرگ سال، پیش از حضور در جهانی کره است و کادر فنی می تواند ارزیابی مناسبی از نیروهای خودمان و همچنین حریفان آسیایی داشته باشد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در به وضعیت نوجوانان اعزامی به تایلند اشاره کرد و گفت: مسابقات جهانی نوجوانان برای اولین بار است که برگزار می شود و به همین دلیل هیچ شناختی از شرایط این رویدادو تعداد تیمهای شرکت کننده نداریم. اردونشینان ما که در آسیایی کره با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند با آمادگی کامل راهی این مسابقات خواهند شد و مطمئنم که رقابتی دیدنی و ایده آلی را به نمایش خواهند گذاشت تا بتوانند حداکثر سهمیه المپیک 2010 نوجوانان را بدست آورند.
وی در پایان اظهار داشت:تیم جوانانمان نیز برای حفظ و ارتقاء عنوان سومی جهان که سال گذشته و برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری رقم خورد راهی رومانی می گردد که خوشبختانه اردونشینان این رده سنی نیز در شرایط  مناسبی به سر می برند و نتایج خوبی نیز بدست خواهند آورد. فدراسیون با حمایت سازمان و کمیته ملی المپیک تمامی امکانات لازم برای برپایی اردویی بدون عیب و ایراد را فراهم ساخته تا در این رشته پر افتخار به نتایج مناسبی دست یابیم.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.