میران: توجه به جوانان لازمه موفقیت جودو ایران است

میران: توجه به جوانان لازمه موفقیت جودو ایران است
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: جودو ایران برای رسیدن به موفقیت در میدانهای بزرگ باید روی جوانان سرمایه گذاری کند و بنده به همراه همکاران وظیفه سنگینی در این رابطه خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش ، سید محمود میران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در سالجاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو داریم و با توجه به فاصله اندک بین این دو رویداد کار سختی پیش رو داریم و از همین رو نظر من آغاز اردوها در اواخر سال 93 بود که به دلایلی این کار میسر نشد.
 وی افزود: بازهم زمان کافی در اختیار داریم و باید از این فرصت به نحو احسن بهره ببریم.   به زودی کار خود را با برگزاری اردوی تمرینی برای مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهیم کرد و بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور و ورود برترین های این مسابقات به اردو کار را جدی تر دنبال می کنیم.
 سرمربی تیم ملی جوانان افزود: در برنامه خود حضور در اردوی مشترک و تورنمنت بین المللی را مد نظر قرارداده و با تائید برنامه ها از سوی فدراسیون با جدیت تمام کار را دنبال خواهیم کرد.
میران در مورد نحوه حضور در مسابقات جهانی گفت: اکنون در ابتدای راه هستیم و نمی توان در مورد شش ماه صحبت کرد ولی قطعا حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا که تقریبا دو هفته قبل از جهانی برگزار می شود یکی از ملاکهای مهم ما برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان خواهیم بود.
 وی در پایان در خصوص همکاران خود گفت: با کاظمی و میران کادری هماهنگ را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودیم ، به همین دلیل تصمیم داریم با همان ترکیب قبلی کار را پیگیری کنیم. این دو مربی تجربه بالایی دارند و باید از داشته های آنها بهترین بهره را ببریم.

۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.