بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها از فدراسیون کبدی

بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها از فدراسیون کبدی
شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد گواری مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان بصورت سرزده از فدراسیون کبدی بازدید کردند و با رئیس فدراسیون کبدی هم به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد گواری مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان بصورت سرزده از فدراسیون کبدی بازدید کردند و با محمدرضا مقصودلو و عباس خواجه اورسجی رئیس و دبیر فدراسیون کبدی در خصوص برنامه های فدراسیون کبدی و تقویم ورزشی سال 94 این فدراسیون و عملکرد تیم های ملی در سال گذشته به گفتگو پرداختند.

در این بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک پیگیر شرایط ایران در کنفدراسیون کبدی آسیا و جهان شدکه محمدرضا مقصودلو با ارائه توضیحاتی در این خصوص و اعلام داشتن چند کرسی آسیایی و جهانی شرایط ایران در کنفدراسیون های آسیایی و جهانی را مثبت ارزیابی کردند.

در پایان این دیدار محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون به نمایندگی از جامعه ورزش کبدی کشور از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در سال گذشته که منجر به کسب 3 مدال ارزشمند در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی و بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند شد تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند حمایتی در سال 1394 هم ادامه داشته باشد .

۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.