علی دهقان :همه موفقیت ها با همدلی و آمادگی به دست می آید

نماینده وزن 65- کیلوگرم تیم ملی سانشوی ایران در رقابت¬های جهانی کانادا می¬گوید: همدلی و رفاقت و اتحاد و یکدلی نزد تیم ملی و کادر فنی رمز موفقیت ووشوی ایران در رقابت¬های جهانی خواهد بود.

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علی دهقان دارنده مدال طلای جوانان آسیا در سال 2005 سنگاپور و نفر سوم جوانان جهان در سال 2006 مالزی افزود: تعامل بسیار نزدیکی بین محمدرضا جعفری و وی¬یان¬دونگ به عنوان کادر فنی تیم ملی سانشو وجود دارد که البته این همدلی در نزد تک¬تک نفرات تیم ملی کاملاً احساس می¬شود.
 وی اظهار داشت: جعفری و وی¬یان¬دونگ دائماً در حال مشاهده فیلم¬های حریفان ما هستند و به خوبی رقیبان ما را آنالیز می¬کنند و راه مبارزه با آنها را به نفرات تیم ملی آموزش می¬دهند.
 ملی¬پوش 20 ساله کشورمان درباره نحوه تمرینات و رویارویی با حریفانش تأکید کرد: در این مدت تمرینات تحت فشار و فشرده¬ای را پشت سر گذاشتیم و به زودی تمرینات سبک و ریکاوری را آغاز خواهیم کرد تا انرژی خود را حفظ کنیم.
وی گفت: نماینده¬های ماکائو، ویتنام، روسیه و کره رقبای اصلی من هستند که البته شناخت نسبی نسبت به آنها دارم و امیدوارم که در کانادا نه تنها من بلکه همه ملی¬پوشان با دست پر از میدان بازگردند.

۲۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.