در میان استقبال پرشورمردم ورئیس کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کشتی آزاد وارد کشور شد

در میان استقبال پرشورمردم ورئیس کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کشتی آزاد وارد کشور شد
تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب عنوان قهرمانی دررقابت‌های جام جهانی آمریکا در میان استقبال مردم و مسئولین ورزش کشور صبح امروز وارد کشور شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در جام جهانی کشتی آزاد صبح امروز در میان استقبال مردم و دوستداران ورزش کشتی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جمع دیگری از مسئولان فدراسیون کشتی وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شدند.

همچنین جمع کثیری از هموطنان و علاقه‌مندان کشتی از سراسر کشور و اهالی رسانه نیز برای استقبال از تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز(چهارشنبه) در فرودگاه حضور داشتند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی 2015 که در لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد، در مرحله گروهی ابتدا هشت بر صفر از سد بلاروس گذشت و سپس با نتایج مشابه هفت بر یک از سد ترکیه و تیم قدرتمند آذربایجان عبور کرد.آزادکاران ملی‌پوش ایران سپس در فینال جام جهانی مقابل آمریکا به روی تشک رفتند و در پایان با برتری 5 بر 3 جام قهرمانی را بالای سر بردند، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در خاک آمریکا به اهتزاز درآوردند و برای ششمین بار قهرمان این مسابقات شدند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.