عضو تیم ملی کانوکانادایی:هدفم کسب سهمیه در رقابت های قهرمانی جهان ایتالیا است

عضو تیم ملی کانوکانادایی:هدفم کسب سهمیه در رقابت های قهرمانی جهان ایتالیا است
عضو تیم ملی کانوکانادایی کشورمان گفت: در حال حاضر تمریناتم را با قدرت در لهستان انجام می دهم و هدف اصلی ام کسب سهمیه المپیک در رقابت های قهرمانی جهان است.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛عادل مجللی اضافه کرد: سهمیه کانوی 200 متر المپیک ریو در رقابت های قهرمانی جهان و همچنین قهرمانی آسیا تقسیم می شود. تمام تلاشم این است که در رقابت های جهانی سهمیه کسب کنم. گرچه در رقابت های جهانی نیز 2 حریف آسیایی قوی دارم اما همه تلاشم را به کار می بندم تا در قهرمانی جهان ایتالیا سهمیه کسب کنم.
وی بیان کرد: تمریناتم را در کمپ پولوچ تیم در شهر اولاوا لهستان تحت نظر مارک پولوچ انجام می دهم. شرایط خوبی دارم و روزی 2 وعده پارو می زنم. بعد از انجام تمرینات استقامتی و قدرتی، آرام آرام وارد فاز سرعت می شوم.
دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون با اعلام رضایت از وضعیت تمریناتش در لهستان اظهار داشت: شرایطم امیدوار کننده است و همانطور که گفتم با هدف کسب سهمیه در رقابت های جهانی تمرین می کنم.
مجللی تصریح کرد: جا دارد از امینی رئیس فدراسیون و مرادی دبیرکل فدراسیون تشکر کنم. هم بابت اعزام من به این اردو و هم پیگیری هایی که انجام می دهند. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه مزد زحمات و حمایت ایشان را بدهم.

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.