درخشش هوگوپوشان نوجوان ایرانی در رقابتهای آسیایی چین تایپه؛نخستین نایب قهرمانی آسیا توسط تکواندو کاران دختر

درخشش هوگوپوشان نوجوان ایرانی در رقابتهای آسیایی چین تایپه؛نخستین نایب قهرمانی آسیا توسط تکواندو کاران دختر
در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی پسران ایران با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز، عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد و تیم ملی دختران نیز با کسب 2طلا، 3 نقره و 2 برنز، برای نخستین بار بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز شنبه (22 فروردین ماه)، در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده بود، پس از 3 روز پیکار 230 تکواندوکار از 24 کشور (مجموع دختران و پسران) به پایان رسید و تیم ملی تکواندوی پسران کشورمان با کسب 7 مدال رنگارنگ از 10 تکواندوکار اعزامی بر سکوی نایب قهرمانی قاره کهن ایستاد.
در این رقابتها تیم‌ملی کره جنوبی با 7مدال طلا و 3 نقره و کسب 104 امتیاز قهرمان شد. ایران با 2 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز و کسب 59 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، چین تایپه با یک طلا، یک نقره و 4 برنز و کسب 41 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد و تیم‌های قزاقستان و فیلیپین نیز بدون مدال طلا و به ترتیب با 29 و 24 امتیاز چهارم و پنجم شدند.
همچنین دختران شایسته کشورمان با کسب 7 مدال رنگارنگ برای نخستین بار بر سکوی نایب قهرمانی قاره آسیا ایستادند.

در این رقابتها تیم‌ملی کره جنوبی با 5مدال طلا، یک نقره و 3 برنز و کسب 78 امتیاز قهرمان شد. ایران با 2 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز و کسب 55 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کشور میزبان با یک طلا، یک نقره و 3 برنز و کسب 35 امتیاز، پایین‌تر از ایران عنوان سوم را بدست آورد.تیم‌های چین و فیلیپین هر دو با 31 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ۰۷:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.