مسابقات جام جهانی کشتی آزاد _ لوس آنجلس/ ایران با شکست آذربایجان فینالیست شد

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد _ لوس آنجلس/ ایران با شکست آذربایجان فینالیست شد
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست مقتدرانه تیم آذربایجان در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا به مصاف تیم میزبان می رود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی مقابل جلال سلیمان اف، در حالی که 2 بر صفر از حریف عقب افتاده بود، با انجام زیرگیری های ناب ایرانی با نتیجه 8 بر 2 با اقتدار به برتری دست یافت.
در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور برابر حاجی علی یف قهرمان جهان و اروپا در سال 2014 میلادی در اول وقت در حالی که اخطار اول به احسان پور داده شد، با انجام زیرگیری بی نقص و میانکوب با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. در تایم دوم ابتدا با یک زیرگیری ازسوی علی یف نتیجه 3 بر 2 شد. در ادامه با یک اخطار به احسان پور و طی شدن 30 ثانیه، کشتی 3 بر 3 شد. اما احسان پور با به پل بردن حریف نتیجه 5 بر 3 شد، علی یف با بیرون بردن احسان پور و در ثانیه های پایانی و یک امتیازی که داوران به وی دادند نتیجه را 5 بر 5 کرد اما  در نهایت احسان پور با نتیجه 5 بر 5 و به دلیل گرفتن دو فن دو امتیازی مقابل کشتی گیر سرشناس آذری به پیروزی رسید.
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی مقابل طغرل عسکراف قهرمان المپیک در ابتدا در یک غافلگیری با انجام دو بارانداز حریف، 4 بر صفر عقب افتاد، اما در ادامه محمدی با اجرای فتیله باراندازهای بی نقص با نتیجه 7 بر 6 در تایم اول به برتری دست یافت. در تایم دوم ابتدا محمدی با بیرون کردن حریف یک امتیاز کسب کرد، اما با خاک شدن 4 امتیاز ازدست داد و کشتی 10 بر 8 به نفع عسکراف شد.اما محمدی که تا آخرین لحظات مبارزه می کند در نهایت با ناتوان کردن حریف با نتیجه 14 بر 10 قهرمان المپیک را شکست داد.
در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی برابر روسلان دبیرگاژیف قهرمان اروپا قرار گرفت که در تایم اول دو کشتی گیر مبارزه پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نتیجه 3 بر 3 شد. در تایم دوم نیز حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جام جهانی با دستان پرتوان خودو بیرون کردن حریف در یک کشتی زیبا و دیدنی با نتیجه 10 بر 8 به برتری دست یافت. یزدانی در لحظات پایانی در حالی که حریف قصد داشت او را خاک کند با یک بدل کاری زیبا به پشت حریف رفت و وی را خاک کرد.
در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی قلعه مقابل جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا در تایم اول با زیرگیری و کنده کشی با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. در تایم دوم مرتضی رضایی با بدل کاری و فتیله پیچ 6 بر صفر از حریف خود پیش افتاد و در ادامه با انجام فتیله بارانداز در کمتر از 4:40 با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافتدر وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار برابر الکساندر گوتسیف در حالی که با اخطار و امتیاز در تایم اول با نتیجه یک بر صفر عقب افتاده بود، با ارائه کشتی زیبا حریف آذربایجانی خود را که مدام دفاع کرد در ثانیه های پایانی مبارزه با نتیجه 12 بر یک شکست داد.
در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی مقابل شریف شریف اف قهرمان المپیک در حالی که با اخطار و امتیاز یک بر صفر پیش افتاده بود در نهایت در تایم اول با نتیجه یک بر 4 باخت. و در نهایت مبارزه را با نتیجه یک بر 8 واگذار کرد.
در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی برابر جمال الدین ماگموداف دارنده مدال برنز جهان و اروپا با کار کردن مدام دست ها و زیرگیری های بی نقص در کمتر از 4:30 با نتیجه 13 بر 2 به برتری دست یافت.
تیم ایران در دو دیدار گذشته خود با نتیجه 8 بر صفر بلاروس و 7 بر یک ترکیه را شکست داده بود. دیدار فینال این رقابت ها بین تیم های ایران و آمریکا ساعت 5:15 بامداد امروز دوشنبه برگزار می شود. در دیدار رده بندی نیز تیم های روسیه و آذربایجان به مصاف یکدیگر می روند.
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۰۱:۰۸
در وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار برابر الکساندر گوتسیف در حالی که با اخطار و امتیاز در تایم اول با نتیجه یک بر صفر عقب افتاده بود، با ارائه کشتی زیبا حریف آذربایجانی خود را که مدام دفاع کرد در ثانیه های پایانی مبارزه با نتیجه 12 بر یک شکست داد. در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی مقابل شریف شریف اف قهرمان المپیک در حالی که با اخطار و امتیاز یک بر صفر پیش افتاده بود در نهایت در تایم اول با نتیجه یک بر 4 باخت. و در نهایت مبارزه را با نتیجه یک بر 8 واگذار کرد. در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی برابر جم |

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.