تبریک کمیته المپیک به آزادکاران کشورمان در پی راهیابی به فینال جام جهانی

تبریک کمیته المپیک  به آزادکاران کشورمان در پی راهیابی به فینال جام جهانی
کمیته ملی المپیک با انتشار پیامی راهیابی تیم ملی کشتی آزاد ایران به فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن این پیام آمده است؛امروز مبارزات جانانه و مردانه کشتی‌گیران کشورمان در میدان بزرگ جام جهانی بخصوص مقابل تیم ملی قدرتمند آذربایجان که با تمام نیرو و توان و قهرمانان المپیک خود در میدان حضور یافته بود نشان داد پهلوانان جوان ایران عزیز در همه حال برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورشان از جان و دل مایه می‌گذارند؛ لذا ضمن تبریک پیروزیهای ارزشمند مقابل تیمهای بلاروس، ترکیه و آذربایجان،از مسئولین، قهرمانان، کادر فنی و پشتیبانی و همچنین تماشاگران ایرانی حاضر در سالن تقدیر و تشکر بعمل آورده و آرزوی موفقیت در دیدار فینال را دارد.
ضمنا کمیته ملی المپیک اعلام می‌دارد با تمام توان از این رشته ملی و بومی که همیشه مایه مباهات و افتخارآفرینی ایران عزیز بوده است حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
بی شک نمایندگان این رشته پهلوانی با پشتکار و عزم راسخ خود و همچنین حمایت ویژه دستگاههای مختلف در آوردگاه بزرگ بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو زمینه ایجاد نشاط و شادی و غرور ملی را در دل تمامی ایرانیان در سراسر جهان فراهم خواهند آورد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۰۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.