سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:؛در مسابقات جهانی بدنبال کسب مدال هستیم

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:؛در مسابقات جهانی بدنبال کسب مدال هستیم
سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ملی پوشان را به آمادگی کامل برسانیم و بتوانیم در مسابقات جهانی تایلند بازیهای خوبی را ارائه دهیم.




 به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛ رضا رستمی با بیان این مطلب افزود: 14 نفر از بهترینها را به اردو دعوت کرده ایم که بیشتر آنها جوان هستند و قصد داریم تا برای این رشته آینده سازی کنیم. اولین اردوی ما در تهران برگزار شد و تا چند روز آینده عازم اراک می شویم و مرحله دوم را تا زمان اعزام در آنجا ادامه خواهیم داد.
وی گفت: سال گذشته توانستیم در رشته هوپ تاکرا نایب قهرمان جهان شویم و امسال نیز با تلاش تمامی اعضای تیم و کادر فنی در پی کسب نتایج بهتر در تمامی رشته ها هستیم و هدف ما بازی با کیفیت در این رقابتها است.
رستمی ادامه داد: هنوز تیمهای حاضر در مسابقات جهانی مشخص نشده اند ولی تیمهایی مانند تایلند، مالزی، ژاپن، آمریکا و فرانسه از حریفان قدر هستند که بارها در مسابقات مختلف با آنها روبرو شده ایم و آشنایی کاملی از بازی آنها داریم.
سرمربی تیم ملی افزود: برگزاری لیگ سال گذشته در رشد و توسعه سپک تاکرا در کشور بسیار تاثیر گذار بود که خوشبختانه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یکی از فعالیتهای خوب در این رشته بود که باعث رشد آن شد.
وی در پایان گفت: فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن سپک تاکرا تاکنون حمایتهای بسیاری از این رشته کرده اند که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد و ما نیز بتوانیم با کسب نتایج خوب و مدالهای رنگین در مسابقات جهانی پاسخ این زحمات را بدهیم.
گفتنی است رقابتهای جهانی سپک تاکرا طی روزهای 14 تا 20 اردیبهشت ماه سالجاری در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می شود .
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.