کنفرانس خبری جام جهانی کشتی آزاد- آمریکا؛علیرضا رضایی: با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها در این رقابت ها شرکت کردیم

کنفرانس خبری جام جهانی کشتی آزاد- آمریکا؛علیرضا رضایی: با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها در این رقابت ها شرکت کردیم
کنفرانس خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد دیروز (جمعه) در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در این کنفرانس گفت: تیم ما به لحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارد دو تیم در این مسابقات شرکت دادیم که یک تیم با تجربه و تیم دیگر نیز جوانان شایسته ای هستند که در این یکسال گذشته خودشان را با نفرات با تجربه تنظیم کرده اند.وی ادامه داد: تمام سعی ما این است که به این نفرات جوان بهای لازم را بدهیم تا در کنار نفرات با تجربه بتوانند رشد و پیشرفت خوبی داشته باشند و در آینده بتوانند جای آن ها را در تیم بگیرند.

نایب قهرمان المپیک در مورد مسابقات جام جهانی آمریکا تصریح کرد: مسابقات جام جهانی آمریکا جزو مسابقات مهمی است که ما می توانیم کشتی گیران خود را در مقابل کشتی گیران مطرحی از کشورهای روسیه، آمریکا، بلاروس، ترکیه و تمامی تیم های شرکت کننده تست کنیم.

وی ادامه داد: این مسابقات یک فرصت در اختیار ما می گذارد تا نفرات خود بین مسابقات جهانی سال گذشته تا مسابقات جهانی سال پیش رو آزمایش نماییم و ما با جدیت به این مسابقات نگاه می کنیم و به نظر من این مسابقات جزء مسابقاتی است که برای کشتی نیز مهم است و اهمیت دادن به این رقابت ها باعث تقویت بیشتر کشتی در سطح جهان خواهد شد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: از استقبال هموطنان ایرانی از مسابقات و تیم ملی کشتی آزاد خوشحالیم و از بابت مهمان نوازی سال گذشته از آن ها تشکر می کنم امیدوارم در مسابقات جام جهانی امسال نیز حمایت های لازم را از تیم ایران بعمل آورند تا ما بهترین بهترین نتیجه را کسب کنیم و باعث افتخار همه ایرانیان باشیم.

وی ادامه داد: ورزش کشتی برای ایرانیان ورزش بسیار با اهمیتی است و ورزشی تاریخی ریشه دار و ملی محسوب می شود.

دارنده مدال برنز جهان در مورد جوانان حاضر در تیم ملی کشتی افزود: ما جوانان بسیار خوبی داریم و تعدادی از آن ها در تیم ما حضور دارند که یک تیم کامل هستند و تعدادی نیز در ایران تمرین می کنند تا برای سال های آینده بتوانند جای کشتی گیران فعلی ما را بگیرند. قطعا اگر مشکلاتی همچون مصدومیت برای آن ها پیش نیاید در سال های آینده حرف های زیادی از آن ها خواهیم شنید و می توانیم این جوانان را بر سکوهای مختلف مسابقات آینده ببینیم.

۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.