جهت کسب سهمیه المپیک ریو؛تیم ملی تیراندازی راهی کره جنوبی می شود

جهت کسب سهمیه المپیک ریو؛تیم ملی تیراندازی راهی کره جنوبی می شود
مسابقات جهانی تیراندازی از ۲۰الی ۲۷فروردین ماه در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی ٬ مسابقات تیراندازی کره جنوبی در رشته های تفنگ بادی، درازکش، سه وضیعت و در تپانچه بادی و ۲۵ متر و در ۲بخش مردان و زنان از ۲۰ الی ۲۷ فروردین در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار می شود.

براین اساس در رشته تفنگ، الهه احمدی، نجمه خدمتی، نرجس امام قلی نژاد، مه لقا جام بزرگ، صفیحه صحراگرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته و محمد رضا زائر رضایی به عنوان مربی و همچنین در رشته تپانچه نیز الهام هریجانی، فاطمه حسینی بهناز غلامی، سارا میرابی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده لو و به سرپرستی حسین زکی زاده تیم ملی  کشورمان را همراهی می کنند.

گفتنی است این مسابقات ٬ برای ورزشکاران کشورمان مسیری برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو را دارد و تیراندازان برای رقابت برسرسهمیه المپیک  روز سه شنبه ۱۸ فروردین کشورمان را به سمت کره جنوبی ترک خواهند کرد ضمن اینکه امروز هفدهم فروردین ماه با حضور دکتر سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون جلسه بدرقه این تیم برگزار می شود.

مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی با حضور ۶۸ کشور جهان از ۲۰ فروردین لغایت ۲۷ فروردین در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار می شود.

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.