سرمربی تیم ملی نوجوانان: برای دفاع از عنوان دوره قبل به تایپه می رویم

سرمربی تیم ملی نوجوانان: برای دفاع از عنوان دوره قبل به تایپه می رویم
رچند زمان کمی را در اختیار داشتیم اما توانستیم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم وجود داشت به شرایطی تقریبا مطلوب دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی نوجوانان کیوروگی پسران، دوره گذشته را با عنوان نایب قهرمانی آسیا پشت سر گذاشت و در سال 2015 به دنبال حفظ این جایگاه و ارتقای عنوانش است. محمدرضا زوار سرمربی تیم ملو نوجوانان ایران در آستانه حضور در این دوره از رقابت های آسیایی در خصوص شرایط تیمش به سایت فدراسیون گفت: خوشبختانه تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. پس از پایان رقابت های قهرمانی کشوری و لیگ؛ اردوها را از دی ماه برگزار کردیم. هرچند زمان کمی را در اختیار داشتیم اما توانستیم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم وجود داشت به شرایطی تقریبا مطلوب دست پیدا کنیم.

زوار در رابطه با تغییرات ترکیب تیم ملی نسبت به گذشته تصریح کرد: در دوره گذشته که تیم نوجوانان، نایب قهرمان رقابت های آسیایی اندونزی شد، بازیکنانی به نسبت با تجربه تر از امسال در اختیار داشت. در حال حاضر از 10 بازیکنی که در اوزان مختلف حضور دارند تها 2 تکواندوکار سابقه شرکت در مسابقات بین المللی را دارند و 8 نفر باقی مانده اولین تجربه خود را پشت سر می گذارند. این موضوع روند کاری مان را تا حدودی دچار مشکل کرد اما در هر صورت ما در حد توان و با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم، آمادگی کافی را برای دفاع از نایب قهرمانی گذشته خود داریم.

سرمربی تیم ملی، کاهش رده سنی نوجوانان را برای آینده تکواندو این رده مفید دانست و افزود: این موضوع کار ما را برای رقابت های آسیایی دشوار کرد اما برای آینده این رده مفید است. چراکه می توان در رقابت های جهانی و مسابقات بین المللی دیگر هم از بازیکنان حال حاضر استفاده کرد و تیمی بسیار قوی تر از گذشته را راهی رویدادهای مهم و بین المللی کرد.

وی حریفان حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا 2015 را از مدعیان اصلی تکواندوی جهان دانست و اذعان داشت: آسیا مهد تکواندوی جهان است به همین دلیل بازی هایی که در سطح آسیا برگزار می شود، نسبت به رقابتهای جهانی سطح بالاتری دارند. کره جنوبی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است که دوره گذشته هم مقتدرانه به این عنوان دست پیدا کرد. چین تایپه که میزبانی این دوره را بر عهده دارد با استفاده از این امتیاز و بازیکنانش می تواند از مدعیان باشد. این کشور از دوره گذشته بر روی این رده سنی سرمایه گذاری کرده است و قطعا امسال متفاوت ظاهر می شود. تایلند در اوزان پایین برای هر تیمی خطرناک است و همیشه قدرتمند ظاهر می شود. درهر صورت رقبا سخت هستند اما ما با تکیه بر دانشی که انتقال داده ایم و با توکل بر خدا برای کسب بهترین نتیجه به این رقابت ها خواهیم رفت.

رقابت های قهرمانی تکواندوی آسیا در رده سنی نوجوانان ، 22 الی 24 فروردین ماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.


۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.