به منظور حضور موفق در کاپ 4 فرانسه و مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی؛اولین مرحله اردوی تیم ملی کانوکانادایی بانوان آغاز می شود

به منظور حضور موفق در کاپ 4 فرانسه و مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی؛اولین مرحله اردوی تیم ملی کانوکانادایی بانوان آغاز می شود
اولین مرحله از اردوی تیم ملی کانو کانادایی بانوان به منظور حضور موفق در مسابقات کاپ 4 فرانسه و قهرمانی آسیای 2015 اندونزی از 20 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، 3 قایقران از تیم ملی کانو کانادایی کشورمان جهت حضور در کمپ تمرینی بین المللی فدراسیون جهانی قایقرانی 4 تا 11 خرداد ماه به فرانسه سفر خواهند کرد. این کمپ تحت نظر ICF با هدف توسعه کانوی بانوان در شهر بولونی فرانسه برگزار می شود و در روز پایانی آن مسابقه ای با عنوان کاپ 4 انجام خواهد شد. تیم ملی کانوکانادایی بانوان کشورمان همچنین مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی را در شهریورماه پیش رو دارد.

به همین منظور پس از برگزاری تست انتخابی تیم ملی 10 قایقران از 5 استان به اردو دعوت شدند تا تمرینات آمادگی خود را از 20 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز کنند. این اردو تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
پس از پایان این مرحله از اردو با برگزاری تست انتخابی نفرات اعزامی به کمپ تمرینی فرانسه انتخاب خواهند شد.

فاطمه کرمجانی، نادیا تالانک و هیوا افضلی از کرمانشاه، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی، آتنا رئوفی، پریسا محمد زاده، زیبا سماک حرفه و سارا درختی از گیلان، نرگس خدابنده لویی از همدان و مهسا کهنسال از خوزستان نفرات دعوت شده به این اردو هستند که تحت نظر آرزو پاسلار و هدیه نیک پور تمرینات خود را انجام خواهند داد.

 

۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.