بازدید مقامات امنیتی و ورزشی انگلیس از طرحهای امنیتی المپیک پارک لندن

وزیر المپیک و وزیر امنیت انگلستان برای بررسی دستگاه های نصب شده برای سنجش بیولوژیکی روز گذشته از المپیک پارک دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، تسا جوئل وزیر المپیک انگستان به همراه وزیر امنیت این کشور و رئیسODA برای مشاهده عملکرد اسکنرها  و چگونگی سنجش بیولوژیکی از طریق اثر انگشت و عنبیه چشم از المپیک پارک دیدن کردند.
تسا جوئل در این رابطه اظهار داشت که مهمترین بخش آماده سازی برای المپیک لندن 2012 ایجاد و حفظ امنیت و آرامش در محل برگزاری بازیها می باشد.
بر اساس این گزارش، اماکن دائمی المپیک 2012 در المپیک پارک لندن و همچنین پلها، جاده ها، شبکه های ارتباطی و ... در دست احداث می باشد و ایجاد امنیت برای افراد محلی و نیرو های کاری بسیار حائز اهمیت است. 
گفتنی است، دستگاههایی که مجهز به تکنولوژی شناخت اثر انگشتان و همچنین عنبیه چشم می باشد به منظور حفظ امنیت در ورودیهای المپیک پارک  نصب شده اند.
شایان ذکر است، دولت انگلستان در نظر دارد با توجه به دستگیری 136 مظنون و پناهنده غیر قانونی بین ماه های آوریل و دسامبر سال گذشته طی برنامه ریزی کامل و دقیق امنیتی، محیطی ایمن را برای ورزشکاران، مربیان ، تماشاگران و ... فراهم نماید.


۲۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.