مسئول انجمن فوتبال جانبازان و معلولین:احتمال دارد نفرات جدیدی را به ترکیب اصلی تیم وارد کنیم

تورنمنت بین المللی فوتبال 7 نفره در واقع به منظور کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2010می باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛امین اله‌مانی رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان با بیان این مطلب افزود: این نخستین بار است که برای حضور فوتبال7 نفره در مسابقات جام جهانی رقابتهای ورودی برگزار می‌گردد.
الله‌مانی در خصوص حریفان تیم ملی ایران در این رویداد پیش‌رو تأکید کرد: ما در رقابت های پارالمپیک 2008 پکن توانستیم یک مدال برنز کسب کنیم اما با توجه به حضور کشورهایی همچون برزیل ، اکراین، روسیه ، هلند ، ایرلند و ... انتظار می رود که مسابقات در سطح بالایی انجام گیرد و به همین دلیل مطمئناً رقابت ها فشرده خواهد بود.
اله مانی اظهار داشت: این بازی‌ها علاوه بر مشخص نمودن سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی، برای تیم ملی فوتبال کشورمان فرصت خوبی است تا بازیکنان محک زده شده و ترکیب تیم مورد ارزیابی قرار گیرد، همچنین مزیت دیگری که این مسابقات دارد تثبیت سطح کلاس بندی ورزشکاران می باشد.
وی ادامه داد: تغییر قوانین کلاس بندی بازیکنان بعد از بازیهای پارالمپیک 2008 پکن، اهمیت مسابقات هلند را برای شرکت کنندگاه دو چندان می کند ، در این رقابتها بازیکنان تیم ها با قوانین جدید دوباره کلاس بندی می شوند و این موضوع برای تیم های شرکت کننده از این جهت اهمیت دارد که تیم ها برای حضور در مسابقات پیش رو توانایی بازیکنان خود را درک خواهند کرد.
امین اله مانی در پایان یادآور شد: تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان علاوه بر تورنمت بین المللی فوتبال 7 نفره، رقابت های 2010 گوانجوی چین را نیز در پیش دارد و پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در آذر ماه احتمال دارد ما نفرات جدیدی را به ترکیب اصلی تیم وارد کنیم.
شایان ذکر است تورنمت بین المللی فوتبال 7 نفره به منظور کسب سهمیه‌ی ورود به جام جهانی 2010 ، با حضور 16 کشور از 28 مهرماه تا 10 آبان در کشور هلند برگزار میشود.

۲۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.