تکواندو کاران برای افتخار آفرینی در سال جدید به خط شدند

تکواندو کاران برای افتخار آفرینی در سال جدید به خط شدند
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال 1394 با 15 هوگوپوش از صبح امروز (شنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که پس از بازگشت از تورنمنت بین المللی هلند به استراحت پرداختند، از صبح امروز (شنبه – 8 فروردین ماه ) تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردند.

هوگوپوشان شایسته کشورمان که مهیای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان می شوند با 15 تکواندوکار و زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

محمد کاظمی، آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره، سیدمحمد رفیعی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی، سجاد مردانی و مرتضی شیری؛ تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

اما ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران که برای شرکت در مسابقات جهانی تاکنون در 6 وزن مشخص شده است و نفرات اعزامی در 2 وزن 68- و 74- کیلوگرم هنوز معرفی نشده اند؛ بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص اعلام اسامی این تکواندوکاران به سایت فدراسیون گفت: ما از امروز تمرینات خود را در خانه تکواندو آغاز خواهیم کرد و اسامی این نفرات نیز با توجه به شرایط تکواندوکاران حاضر در این وزن مشخص خواهد شد. تمامی عملکردها، نتایج و شرایط این بازیکنان مد نظر قرار خواهد گرفت و سپس تکواندوکاران اعزامی در اوزان چهارم و پنجم معرفی می شوند.





 

۸ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.